Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:769646
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1. Komunikācijas socioloģijas priekšmets
• Sociālā komunikācija ir cilvēku komunikatīvā darbība, ko nosaka virkne sociāli nozīmīgu vērtējumu, konkrētas situācijas, komunikatīvās sfēras un saskarsmes normas, kas pieņemtas sabiedrībā;
• Komunikācijas socioloģijas priekšmets ir dažādu sociālo grupu saskarsmes funkcionālās īpatnības to mijiedarbības procesā (informācijas pārraides un ieguves procesā)
• Komunikācijas socioloģija pēta sociālajai komunikācijai svarīgas:
o kategorijas (komunikatīvā loma, komunikatīvā situācija),
o komunikācijas funkcijas,
o komunikācijas līmeņus (semiotiskais, lingvistiskais, paralingvistiskais),
o komunikatīvo sistēmu veidus (dabiskas, mākslīgas).
• Komunikācijas socioloģija ir socioloģijas speciālā nozare
• Sociologi pēta komunikāciju kā sociāli determinētu cilvēku darbības veidu
• Sociologu interesē visas komunikācijas termina interpretācijas:
o Informācijas līdzekļi
o Informācijas pārraide
o Ietekme ar informācijas palīdzību
2. Masu komunikācijas pētniecību ietekmējošie faktori
MK īpatnības:
• Ziņojumu radītājs - grupas vai institūcijas.
• Ziņojuma uztvērējs – indivīds (kā grupas loceklis vai sabiedrības pārstāvis).
• Pārraide notiek ar sarežģītu tehnoloģiju palīdzību, kas atkarīgas no sabiedrības normām, paradumiem un auditorijas gaidām.
• MK sarežģītā struktūra.
Masu komunikācija:
• Publiskais raksturs un atvērtība.
• Ierobežota un kontrolēta pieeja pārraides līdzekļiem.
• Kontakti ir netieši.
• Asimetrija (pārraidītājs un uztvērējs).
Liela un izkliedēta auditorija.
2. 1. I Pasaules karš (te sākas ietekmējošie faktori)
Propaganda.
Mediju visspēcīga ietekme.
Hipodermiskās adatas (maģiskās bultas) teorija.
2. 2. Reklāmdevēju interese 50.-60.g.
Iespēja labāk pārdot preci.
Pēta ziņas efektivitāti.
Noskaidro auditorijas profilu.
Pēta reklāmas pasniegšanas veidus.
2. 3. Sabiedrības pastiprināta interese par mediju ietekmi uz sabiedrību 80.g.
TV raidījumu un reklāmu ietekme uz bērniem.
Vardarbības ietekme.
TV pozitīvie un negatīvie efekti.
2. 4. Konkurences cīņa starp medijiem, cīņa par reklāmas naudu 90.g. un mūsdienās
• Menedžmenta lēmumu pieņemšanai un ilglaicīgai plānošanai nepieciešami dati.
• Auditorijas fragmentācija rada vajadzību pēc informācijas par patērētāju mainīgajām vērtībām, gaumēm, izmaiņām dzīves stilā.
• Pats medijs iepakots kā tēls, ne tikai produkts.
• Jauno mediju attīstība.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация