Visā pasaulē cilvēki pavada milzum daudz laika saskarsmē ar dažādām mediju formām, bieži vien tie pavada pat daudzreiz vairāk laika nekā esot skolā vai darbā, vai saskarsmē ar cilvēkiem.
Iedomājoties savas mājas bez ekrāna, savu ikdienu bez televīzijas, savu darbu bez interneta un savus draugus bez kopējām mūzikas interesēm, var secināt to, cik ikkatrs no mums ir mediju auditorijas daļa. Iedomājoties sevi bez mobilā tālruņa, ikviens cilvēks justos kā bez rokām, jo tas ietver sevī ne tikai tieši uz mobilo tālruni attiecināmās fukcijas, bet arī daudzas papildfunkcijas, bez kurām cilvēki nespēj iedomāties savu ikdienu. Daudzi cilvēki vēlas būt praksē kaut kādas noteiktas auditorijas daļa – pastāv uzskats, ka pilsoņiem „ir nepieciešams” katru vakaru skatīties ziņas, kā arī bērniem ir jāļauj skatīties televīziju utt. …