Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:619417
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Zigmunds Freids (1856 – 1939)( psihoseksuālās attīstības stadijas)
Margareta Mālere ( 1897 – 1985) (psihoanalītiskā attīstības teorija)
Donalds Vinikots (1896 – 1971)
Ēriks Eriksons (1902-1994) ( psihosociālās attīstības stadijas)
Lorenss Kolbergs (morālās attīstības stadijas)
Džeina Lovingera (Ego attīstības stadijas)

Žans Piažē (1896 – 1980) (kognitīvās attīstības teorija)
Ž. Piažē pētīja bērnu kognitīvo – izziņas, attīstību, proti, procesu, kurā iegūst zināšanas (uztveri, domāšanu, atmiņu). Ž. Piažē novēroja bērnu intelekta izmaiņas; intelektu viņš nosauca par dzīves pamatfunkciju, kas nodrošina adaptāciju vidē. Zinātnieks novēroja bērnu intelektuālo attīstību un viņu intelekta nepilnības salīdzinājumā ar lielākiem bērniem un pieaugušajiem. Viņš izmantoja klīniskās psiholoģijas metodi, konkrēti – jautājumus un uzdevumus ( testus). Ž. Piažē parādīja, ka ir trīs galvenās kognitīvās shēmas jeb izziņas veidi, kas, bērnam augot, viena otru nomaina; tās ir sensorimotorā, simboliskā un operacionālā shēma.
1. stadija Sensorimotorā ( 0 – 2 gadi) – izpaužas bērna uzvedībā, reaģējot uz objektu. To, kā bērns uztver un reaģē uz priekšmetu, parāda viņa uzvedība. Bērna zināšanas ir ierobežotas ar to pieredzi, ko viņš iegūst darbībā.
Sensorimotoro stadiju Ž. Piažē iedalīja 6-ās apakšstadijās:
1. Apakšstadija 0 – 1 mēnesis ( tiek trenēti iedzimtie beznosacījuma refleksi, kas ir pamats zināšanu ieguvei. Bērns lieto asimilāciju un akomodāciju, piem. sūkā krūti, gan pirkstu, gan mantiņu).
2. Apakšstadija 1 – 4 mēneši ( bērns atklāj patīkamas darbības ar savu ķermeni, kas tiek sauktas par primārām cirkulārām reakcijām).
3. Apakšstadija 4 – 8 mēneši ( bērni atklāj, ka var izdarīt interesantas darbības ar ārējiem objektiem – sekundārās cirkulārās reakcijas).
4. Apakšstadija 8 – 12 mēneši (vairāku darbību apvienošanas un saskaņošana – sekundārā shēma : koordinācija, rezultātā mērķtiecīga darbība).
5. Apakšstadija 12 – 18 mēneši ( terciārās cirkulārās reakcijas, lai sasniegtu rezultātu, bērns mēģina īstenot jaunas problēmu risināšanas metodes).


Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1332462
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация