Kopsavilkums īsumā atspoguļo plānotās uzņēmējdarbības būtību un biznesa plāna galveno saturu, kas citās nodaļās izklāstīts sīkāk.
Šajā nodaļā norāda veidojamā uzņēmuma nosaukumu, uzņēmējdarbības formu, īpašniekus, atrašanās vietu, kā arī biznesa plāna izstrādātāju. Norāda cik ilgam laikam biznesa plāns sastādīts (parasti 3 - 5 gadiem). Apraksta sākotnējo situāciju, no kuras attīsta plānoto darbību (esošais uzņēmums, cilvēki, zeme, ēkas, iekārtas vai tukša vieta).
Īsumā raksturo produktu, ko piedāvās tirgū, norādot, kam tas domāts – kādas pircēju vajadzības apmierina, ar ko atšķiras no konkurentu pārdotajiem.
Dod īsu tirgus situācijas analīzi, raksturo galvenos konkurentus, viņu darba metodes. Norāda kādi pircēji pirks produktu un kāpēc. Cik daudz varēs pārdot plānojamā periodā.
Īsumā raksturo ražošanas (pakalpojumu sniegšanas) organizāciju, norādot kādi ražošanas resursi tiks izmantoti (izejvielas, iekārtas, personāls). Apraksta izmantojamo tehnoloģiju un menedžmentu.
Sniedz koncentrētu mārketinga plāna izklāstu.
Kopsavilkumā norāda cik lieli ieguldījumi nepieciešami darbības uzsākšanai, kādi ir to finansēšanas avoti. Atspoguļo gaidāmos rezultātus (nodarbināto cilvēku skaits, apgrozījums, peļņa) un ienesīguma rādītājus.
Nodaļu noslēdz ar galveno riska faktoru atspoguļošanu un nākotnes attīstības perspektīvu novērtēšanu.
Tā kā kopsavilkumā jāizmanto visu pārējo nodaļu rezultāti, tad to raksta pēdējo.…