Lai veiksmīgi mācību procesā izmantotu taksonomijas kognitīvo jomu, ļoti svarīgi vispirms izprast katra līmeņa nozīmi, būtību un tikai tad pievērst uzmanību piedāvātajiem jautājumu ievadvārdiem.
Stundas sākumā nepieciešama rosinoša nodarbība, kas ne tikai motivētu skolēnus turpmākajai darbībai, bet arī ļautu konstatēt pieredzes līmeni par paredzēto mācību tēmu.
Nepieciešams izprast jautājumu veidošanas principus un klasifikāciju.
Vajadzīgas zināšanas un izpratne par testu un pārbaudes darbu veidošanas principiem.
Taksonomijas īstenošanas procesā daudzveidīgi jāizmanto dažādas darba organizācijas formas. Skolēnu individuālā mācīšanās stila respektēšanai nepieciešams mācību darbību organizēt gan individualizēti, gan dažādo uztveres spēju dēļ – diferencēti. …