Secinājumi
Var secināt, ka klientu skaita samazināšanos kafejnīcā var radīt četri procesi – ilgā gaidīšana, konkurence, ēdiena izvēle un pārāk dārgās izmaksas.
Process, kurš visvairāk rada klientu samazināšanās cēloņus ir ēdiena izvēle. Šis proces izdala divus veidus, kas ietekmē ēdiena izvēli. Viens no tiem ir pasniegšanas veids, otrs - piedāvāto ēdiena klāsts. Katram no šiem faktoriem ir cēloņi, kas būtiski ietekmē ēdiena izvēli. Pasniegšanas veida procesā problēmas rada personāls un noformējums, bet piedāvāto ēdiena klāsta problēmas rada mārketings un produktu pieejamība. Tālāk katru no šiem procesiem ietekmē vēl daudzi citi cēloņi, kas rada klientu neapmierinātību, kam seko klienta skaita samazināšanās.
Kā vienu no plašākiem piemēriem var minēt problēmu, ja klients izvēlas ēdienu, kas nav sezonāls. Tad klientam atkārtoti ir jāapskata ēdienkarte un jāpasūta pieejamais ēdiens, jo ne visi produkti ir pieejami konkrētajā valstī un šo produktu speciāla pasūtīšana no ārvalstīm var radīt lielus zaudējumus. Šādi rodas klientu neapmierinātība, kas ātri vien noved pie klientu skaita samazināšanās.
Var secināt, ka kafejnīcas vadībai vairāk vajadzētu pievērst uzmanību augstām kvalitātes prasībām, samazināt telpas, atbilstošu ēdienu iekļaušanai ēdienkartē un produktu pasūtīšanas veikšanā.
…