Prioritārās problēmas cenu veidošanā
Uzskatu, ka cenu veidošanā INCH2 ir patiesi lielisks piemērs, kā, veicot rūpīgu klientu un tirgus analīzi, spējot radīt neparastu, mūsdienīgu un individuāli pielāgotu dizainu jaunā nišā, kā arī ļoti efektīvi izmantojot mūsdienu plašās interneta un e-komercijas iespējas, uzņēmums var ļoti gudri un pārdomāti noteikt ļoti augstu cenu produkcijai, izmantojot un apvienojot visus mārketinga mix elementus. Veicot šo izpēti un analīzi, ar man pieejamo informāciju, nekādas problēmas un pretrunas cenu veidošanā es saskatīt nespēju, iespējams, ja būtu pieejami sīkāki un detalizētāki dati par uzņēmumu, tā izmaksām un darbību, varētu konstatēt kādus trūkumus, bet dotajā brīdi, uzskatu, ka šis ir Latvijas veiksmes stāsts, par kuru nākotnē mēs dzirdēsim vēl un vēl. Šis zīmols patiešām ir spējis iegūt ļoti lielu slavu, popularitāti un atpazīstamību visā pasaulē, kas šajā īsajā darbības laika posmā ir apbrīnojami. Arī lasot interviju ar vienu no uzņēmuma īpašniekiem var saprast, ka uzņēmums visas darbības gan cenu veidošanā, gan stratēģijas un reklāmas izvēlē vienmēr ļoti uzmanīgi pārdomā un veic dažāda veida padziļinātas analīzes un izpētes, lai pareizi izprastu gan klientu vērtības, gan arī viņu vēlmes. Kopumā var secināt, ka visi mārketinga mix elementi, kāds vairāk, kāds mazāk, ļoti labi mijiedarbojas ar uzņēmuma noteikto pieeju cenu veidošanā un pilnībā atbilst INCH2 noteiktajai vīzijai un stratēģijai tirgū.
…