Tā kā ikdiena aizrit steigā un kustībā, dažreiz pat nesanāk laiks , mierīgi malkojot kafiju, izlasīt rīta laikrakstu, lai uzzinātu, kas notiek valstī un pasaulē. Mūsdienās televīzija, radio , globālais tīmeklis, mobilie telefoni ir tikpat kā, katra cilvēka svarīga dienas sastāvdaļa, lai būtu informācijas apritē. Cilvēki cenšas, izmantojot savas iespējas, uzzināt jaunumus sev interesējošajā sfērā – sportā, politikā, mūzikā, ekonomikā, mākslā vai kultūrā. Informācijas avoti ir dažādi ,sākot no izdales bukletiem uz ielas, piemēram, par nedēļas nogalē ieplānoto pasākumu vietējā klubā, līdz atsevišķiem raidījumiem televīzijā.
Televīzija ir viena no lielākajām masu mēdiju pārstāvniecības daļām, kurai uzticas un lieto liels iedzīvotāju skaits. Pastāvot dažādām skatītāju vēlmēm , kas balstās uz vecuma atšķirībām, izglītības līmeņiem, dzimumiem u.c. faktoriem ,arī televīzijās programmas ir atšķirīgi veidotas.