Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:403259
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Civilās trauksmes un iedzīvotāju apziņošanas sistēma    5
1.1.  Vispārīgie jautājumi    5
1.2.  Sistēmas izveidošanas kārtība    5
1.3.  Valsts un pašvaldību institūciju pienākumi sistēmas darbības nodrošināšanā    7
1.4.  Sistēmas izmantošanas kārtība    8
1.5.  Sistēmas finansēšanas kārtība    9
1.6.  Noslēguma jautājums    9
2.  Civilās aizsardzības organizācija Liepājas apkārtnē    10
2.1.  Vētra satracina Liepāju un novadu    10
2.2.  Nogrimst zvejas kuģi – „Beverīna”, „Sniegs” un „Astrīda”    11
2.3.  Ekoloģiskas katastrofas draudi Liepājā    11
Фрагмент работы

Ievads
Pasaulē ikdienu notiek dažādu veidu katastrofas, no kurām rodas lielākas vai mazākas sekas. Tie ir negadījumi, kas apdraud cilvēku dzīvību, veselību vai pat izraisa cilvēku nāvi, tiek nodarīti materiālie zaudējumi vai kaitējumi apkārtējai videi, u.c. Arī Latvija nav izņēmums, tāpēc šī studiju darba mērķis ir aplūkot informāciju par civilās trauksmes un iedzīvotāju apzināšanas sistēmu Latvijā. Vadoties no izvirzīta mērķa, viens no galvenajiem studiju darba uzdevumiem ir apskatīt ar piemēriem civilās aizsardzības organizāciju Liepājas apkārtnē.
Studiju darba mērķa un uzdevuma īstenošanai tika izmantotas informācijas vākšanas metode, savukārt par darba informācijas avotiem kalpoja interneta resursi.

1. Civilās trauksmes un iedzīvotāju apziņošanas sistēma
Civilās trauksmes un iedzīvotāju apziņošanas sistēma ir paredzēta iedzīvotāju, valsts iestāžu un pašvaldību brīdināšanai katastrofu vai tās draudu gadījumā, kā arī informēšanai par ārkārtējas situācijas, izņēmuma stāvokļa vai mobilizācijas izsludināšanu un trauksmes sirēnu izmantošanas un pārbaužu kārtību. Noteikumi reglamentē trauksmes sirēnu uzstādīšanu uz valsts un pašvaldību institūciju īpašumā vai valdījumā esošajām ēkām, kā arī paredz gadījumus, kad uz valsts un pašvaldību institūciju ēkām uzstādīto trauksmes sirēnu nepieciešams pārvietot uz citu ēku, ņemot vērā objekta īpašnieka ierosinājumu. Šajā gadījumā trauksmes sirēnu demontāžas un montāžas darbus finansē no saviem līdzekļiem trauksmes sirēnas pārvietošanas ierosinātājs. [1]
Lai brīdinātu, informētu sabiedrību par ārkārtas situācijām un noteiktu kārtību rīcībai katastrofu gadījumos, pamatojoties uz Civilās aizsardzības un Mobilizācijas likumu 2007. gada 7. augustā ir pieņemti Ministru kabineta noteikumi Nr. 530 par „Civilās trauksmes un apziņošanas sistēmas izveidošanas, izmantošanas un finansēšanas kārtību”, kuri ir uzrakstīti 1.1. – 1.6. apakšnodaļās. [2]

1.1. Vispārīgie jautājumi

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация