Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
3,49
Экономия:
0,52 (15%)
Со скидкой*:
2,97
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:632239
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Klase – 1.
Temats: “Augi”.

1. diena

Priekšstats par augu dažādību (savvaļas, kultūraugi, ārstnieciskie augi). Noteikt augu atšķirīgas pazīmes (lielums, pēc krāsas, pēc ziediem). Raksturot kas ir dažāds augiem (zieds, augļi). Kas augiem veidojas pec noziedēšanas (augļi ar sēklām)? Kas izaug no seklām (jauni augi)? Rotaļa “Sajauktas sēklas”(pielikums 1.) Prasme sagrupēt sēklas (lielas, videjas, sīkas). Konstatēt, kuros augos ir viena sēkla, kuros vairākas (daudz, maz, viens, neviens).
Kas ir nepieciešams lai augs izdīgtu un izaugtu (augsne, siltums, mitrums, gaisma)? Kurš izplata savvaļas augu sēklas (pašas, palīdz vējš, lietus). Bet telpu augus? Auga audzēšana podiņā (piem. ķirbja sēkla). Auga augšanas vērošana. Vingrināties vārdu virknes sakārtošana teikumos (pielikums 2.). Izmantotie teikumi, būs, kā tēmas nostiprināšana.

Prasmes un iemaņas

Prasme raksturot dzīvo organismu būtiskās atšķirības.
Prasme apkopot iegūtos rezultātus lasot,jautājot,klausoties,skatoties.
Prasme salīdzināt un sagrupēt objektus, izmantojot jēdzienus:lielas, vidējas, sīkas.
Raksturot priekšmetu daudzumu, izmantojot jēdzienus: viens, daudz, neviens.
Sākotnējas prasmes auga attīstībā.
Prasme veikt pētniecisko darbību.
Prasme pamatot savas domas par pētnieciskā materiāla ieguvi.
Prasme sakārtot vārdus pareizā secībā.

2. diena

Tēmats: “Koki un krūmi.”

Mērķis:
1. Radīt un pilnveidot skolēnu interesi par dabas daudzveidību, lai sekmētu labvēlīgu attieksmi vides un veselības saglabāšanā un uzlabošanā.

Uzdevumi:
1. mācās ievērot, novērot, elementāri raksturot objektu;
2. radīt skolniekiem iespēju darboties praktiski ar dabas objektiem, to modeļiem un attēliem;
3. mācīt būt labestīgiem pret visu dzīvo;
4. mācīties salīdzināt koka uzbūvi - (lielāks, mazāks, garš, īss, ovāls).
5. turpināt attīstīt iemaņas lasīšanā un atarst vajadzīgo vardu.

Saturs:
1. Skolas pagalmā vēro kokus, krūmus.
2. Aizpilda vērojuma lapas. (2.gb.)
3. Atgriežoties klases telpā, kopā ar skolotāju apkopo vēroto.
4. Pēc trafareta uzzīmē koku.
5. Izgriež dataļas.
6. Aplicē.
7. Sastāda uz tapešu loksnes kolektīvo darbu.
8. Darbs ar tekstu – atrodi vajadzīgo.

Līdzekļi:
1. Vērojuma lapas.
2. Herbārijs.
3. Koka trafarets (no kartona).
4. Aplikācijas papīrs vai krāsainie žurnālvāki.
5. Līme, šķēres.
6. Izdales materiāls - tautas dziesmas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,66 €
Комплект работ Nr. 1194991
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация