Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:865734
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Nemitīgi attīstīt bērnu runu . Sākumā to veic, apvienojot instrukciju ar
praktisku demonstrējumu, turpinot ar īsām skaidrām frāzēm. Bērns var neprast
nosaukt priekšmetus, bet var parādīt tās zīmējumā vai realitātē.
Nepieciešama materiālu, zināšanu daudzkārtēja atkārtošana, izmantošana jaunās situācijās. Individuālais darbs ar katru bērnu. Bērnam ir nepieciešams pamudinājums, pozitīvas emocijas par paveikto darbu un novērtējums. Svarīga ir saruna, informācijas apmaiņa katrā sīkumā un situācijā .
Iesaistīt bērnu pāru darbībā vai grupu darbā. Šim nolūkam noder kopīgais
darbs un savstarpējā palīdzība.
Mācīt klausīties un sadzirdēt, skatīties un ieraudzīt, vērot un ievērot, salīdzināt, novērtēt, kontrolēt un veikt paškontroli un tml.
Darbā ar „C” līmeņa bērniem izmantojam šādas metodes:
Dominējošā ir spēle, rotaļa; tā nav izklaide, šiem bērniem tas ir
visnopietnākais darbs.
Priekšmetiski praktiskā darbība ir visos mācību priekšmetos ( arī pašapkalpē
un dzīves mācībā ) , pie tam ar dziļi izstrādātu projektīvu perspektīvu metodiku
un plānojumu visos darbības priekšmetos . ( l . 1 07 . )
Atdarināšanas metodes pielietošana visdažādākajos mācību priekšmetos ar
visdažādākajiem paraugdemonstrējumiem ; pie tam vadošais var būt pats
skolotājs gan tētis , gan policists , gan pārdevējs , gan kāds no vienaudžiem .
Posmseclgās mācīšanas metodes lieti noder , ja jāapgūst kāds plašāks vai
sarežģītāks uzdevums . Strādāt nepieciešams pa posmiem. Šeit pedagogs var lietpārbaudīt savas jaunrades spējas - apraksta pa priekšu katru posmu un tad visu kopā.
• Integrafivā metode ir loti interesanta . Piemēram tēma "Ziemsvētku gaidās" mūzikas stundās iemācās Ziemsvētku dziesmas , vizuālajā mākslā veido apsveikumus un ielūgumus , mājturībā - cep piparkūkas vai pīrāgus un uzklāt galdu , dzīves mācībā - mācās sagaidīt viesus , uzkopt telpu , bet pašapkalpē -pareizi apģērbties svētkiem ar tīrām un izgludinātām drēbēm . Šo metodi pamatos lieto visās speciālajās skolās .
• Piktogrammu pielietošana " C " līmeņa bērnu integrēšana skolas vidē uzskatāma par īpaši nozīmīgu bērniem ar komunikācijas grūtībām , autismu , mutismu (mēmums ).
• Emocionālās iedvesmošanas metode saistīta ar to , ka bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem emocionalitātei ir ļoti liela nozīme . Emocionālās iedvesmošanas metode var izpausties visdažādākajos variantos. Piemēram , bērnu emocionāli ietekmēt var nodarbības ar ūdeni , nodarbības uz batuta, nodarbības ārā, pļavā, dārzā vai mežā . Tās gaitā var panākt bērna runu, kas nekādi iepriekš nebija rosināts kaut ko teikt
• Pie iedvesmošanas pieder arī pārsteiguma radīšana . Piemēram , mācot par apģērbu , skolotājs māca uzvilkt greznu tērpu , kas vairāk līdzinās princešu tērpam . Tas izraisa bērnos lielu pārsteigumu un interesi kā šis tērps ir uzvelkams .…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация