Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:463964
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
Analītiskā daļa    4
1.  Pakalpojuma nepieciešamības apraksts    4
2.  Īss nozares un uzņēmuma raksturojums    4
2.1.  Frizētavu nozares attīstības tendences    4
2.2.  Uzņēmuma SIA “Kolonna” raksturojums    5
II  Tehnoloģiskais apraksts    7
3.  Frizētavas izvietojums un iekārtojums    7
3.1.  Frizētavas izvietojums    7
3.2.  Telpu komplektācija    7
3.2.1.  Uzgaidāmā telpa    7
3.2.2.  Darba telpa    8
3.2.3.  Palīgtelpa personālam    8
3.2.4.  Darba vietas iekārtojums    9
3.2.5.  Tehniskais aprīkojums    9
III  Organizātoriskā daļa    11
4.  Frizētavas personāls    11
4.1.  Personāla izvēle un tā darba pienākumi    11
4.1.1.  Frizētavas vadītājas darba pienākumi    11
4.1.2.  Frizētavas meistaru darba pienākumi    12
4.1.3.  Frizētavas administratora darba pienākumi    12
4.1.4.  Frizētavas apkopējas darba pienākumi    12
5.  Darba samaksa    13
6.  Darba norises plānošana    14
  Secinājumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Фрагмент работы

Viens no pakalpojumu uzņēmuma galamērķiem ir patērētājs, kuru uzņēmums cenšas piesaistīt ar mārketinga pasākumiem un analīzi. Ja uzņēmējam ir aktīva loma, tad patērētājam ir pasīva loma. Patērētājs ir uzņēmējdarbības indikātors, jo uzņēmējs var realizēt savu produkciju tikai patērētāja pozitīva novērtējuma gadījumā. Tāpēc, plānojot un organizējot savu darbību, uzņēmējs nedrīkst ignorēt patērētāja noskaņojumu, vēlmes, intereses un novērtējumu. Pirms preču pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas ir jāizpēta cilvēku vēlmes un pieprasījums, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas izvietojums.
Pamatā uzņēmuma mērķis ir “iekarot” patērētāju, radīt savu patērētāju loku. Bet iekarot vienus un tos pašus patērētājus cenšas daudzi uzņēmēji, un katrs no viņiem cenšas radīt sev labvēlīgāku darbības lauku un piesaistīt arvien lielāku patērētāju skaitu. Tādejādi, uz patērētāju vienlaikus iedarbojoties vairākiem uzņēmumiem, veidojas konkurence. Šajā konkurences situācijā tirgū iesaistītie uzņēmumi tiek pakļauti noteiktiem tirgus nosacījumiem, kuru vidū patērētājam ir svarīgākā loma.
Patērētāju uzvedības un vēlmju izpratne un pastāvīga pielāgošanās šiem mērķiem ir viens no priekšnosacījumiem uzņēmuma izdzīvošanai tirgus konkurences apstākļos. Galvenie līdzekļi, ar kādiem uzņēmējs iedarbojas uz patērētāju, ir:
jaunu pakalpojumu piedāvājums, kas atbilst patērētāju interesēm;
augstas kvalitātes nodrošināšana;
cenas un pakalpojuma pieejamība;
iespējas izmantot pēcpārdošanas servisa pakalpojumus;
preces vai pakalpojuma prestižs un pievilcība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация