Digitālā mārketinga funkcijas un kanāli, e-komercija
a. Digitālais mārketings ir tirgzinības forma, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē. Digitāla mārketinga trīs galvenās funkcijas ir satura mārketings, mērķauditorijas segmentēšana un datu analīze.
1. Satura mārketings.
Lai piesaistītu un noturētu noteiktu mērķauditoriju un galu galā veicinātu patērētāju rīcību, satura mārketings ir saistīts ar vērtīga, savlaicīga un konsekventa satura izveidi un izplatīšanu. Šajā kategorijā var ietilpt infografikas, filmas, emuāra ziņas, sociālo mediju ziņas un cita veida saturs. Sadarbībā ar IT firmu izveidot emuāru, kurā bieži jāpublicē tehniskus rakstus, lietošanas gadījumus un padomus. Turklāt šis saturs tiks izplatīts, izmantojot uzņēmuma e-pasta informatīvos izdevumus un sociālo mediju kontus.…