Secinājumi
• Uzņēmumam ir vairāk stipro nekā vājo pušu, tas parāda, ka uzņēmums darbojas veiksmīgi, kā arī apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni, ir palielinājies par 30%.
• Ir iegūta sava klientūra un mērķauditorija, kuri atzīst uzņēmuma kvalitāti un atbilstību uzņēmuma veidam. Svarīgi ir šo kvalitāti noturēt un piesaistīt jaunus klientus, piestrādājot pie mārketinga.
• „SAKURA” suši bārs ir vienīgais austrumu virtuves restorāns Jēkabpilī, līdz ar to uzņēmumam konkurences nav.
• Uzņēmuma darbību negatīvi ietekmēt varētu straujas ekonomiskās izmaiņas, jauni konkurenti, noieta samazināšanās, klienta vēlmju mainīšanās.
Priekšlikumi
• Izveidot filiāles lielākajās Latvijas pilsētās, piesaistot jaunus patērētājus un gūstot lielāku peļņu.
• Turpināt attīstīt mārketinga stratēģiju uzņēmumā, jaunu klientu piesaistei un esošo klientu „noturēšanai”. Piemēram, izveidot klientu kartes (% atlaides vai punktu sistēma), lai mudinātu klientus izmantot „SAKURA” ēdināšanas pakalpojumus biežāk.
…