1.diena pēc ekskursijas
Analīze un novērtēšana.
Pārrunas par redzēto un piedzīvoto.
Uzvedinošie jautājumi: Kas tev likās visinteresantākais šajā ekskursijā? Ko tu jaunu uzzināji par konfekšu ražošanu? Ko tu biji iedomājies savādāk? Kādas prasmes ir nepieciešamas konfekšu gatavošanas meistaram? Kā ražotājs izdomā jaunas konfekšu receptes?
Iepazīšanās „Garšu laboratorijas” ekspertu rezultātiem un to apkopošana. Skolotāja izsniedz bērniem aizpildītās anketas. Visi kopīgi apkopo anketās atspoguļotos rādītājus, saskaitot un uz tāfeles atzīmējot, cik punktus katra konfekšu „Gotiņas” marka ir ieguvusi.
Iegūtie rezultāti atspoguļo 2. klases bērnu iecienītāko konfekti „Gotiņa”, akcentējot īpašo garšu ( kafijas, piparmētru, piparkūku utt.) .
„Gotiņas” jaunās etiķetes – katrs bērns veido(zīmē, aplicē) savai garšīgākajai konfektei „Gotiņa” jaunu etiķeti, lai nosūtītu „Skrīveru saldumu” darbnīcai.
…