Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:462636
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Titullapa    1
  Saturs    2
  Ievads    3
  Jautājumi un secinājumi    4
  Pielikums    4
Фрагмент работы

Ievads
Savā darbā „Etiķete – veiksmei un karjerai” analizēju vienu no Latvijas vadošajām bankām – „Swedbank”, kura tiecas kļūt par vadošo finansiālo organizāciju tirgū, kurā tā darbojas. Ar vairāk kā 22000 darbinieku palīdzību „Swedbank” apkalpo apmēram 9 miljonus privāto klientu un 500000 korporatīvo klientu Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Banka turpina paplašināt savas pozīcijas arī Krievijā un Ukrainā un tā ir iesaistījusies arī citos pasaules lielākajos tirgos. „Swedbank” mērķis ir atvieglot klientu ikdienu. Ērti finansiālie pakalpojumi plašā klāstā ar konkurētspējīgām cenām palīdz bankas klientiem sasniegt savus mērķus, neatkarīgi no tā, vai viņi ierodas kā privātpersonas, korporāciju vai organizāciju pārstāvji. „Swedbank” piedāvājumu klāsts ir rūpīgi pārdomāts, lai apmierinātu jebkuru prasību un rastu risinājumu jebkurā situācijā. Šobrīd „Swedbank” darbojas Zviedrijas un Baltijas mazumtirdzniecības tirgos. Bankas misija ir izprast klientu vajadzības, spēt piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku, tā palielinot uzņēmuma vērtību un dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. „Swedbank” vīzija – kļūt par vadošo Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona finanšu organizāciju. Banka tic, ka Grupas veiksmīgās darbības un arvien pieaugošās starptautiskās atzinības pamatā ir uz sasniegumiem orientēta kultūra, atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām un darbinieku apņēmība, tātad etiķete. „Swedbank” ir raksturīgi augsti darbības rezultāti un atbilstošu mērķu izvirzīšana. Liela loma „Swedbank” attīstībā ir veiksmīgajai uzņēmuma etiķetei.
1. Ko Jūs saprotat ar terminu „uzņēmuma etiķete”?
Uzņēmuma etiķete ir gan personāla ārējais izskats, kas sevī ietver apģērbu, gan verbālo un neverbālo, rakstisko komunikāciju, gan konkrēto ar uzņēmumu saistīto personu rīcība, gan noformējums un uzņēmuma stila elementi, ar kuru palīdzību tas atpazīstams plašākā publikā.
Secinājumi.
Piekrītu šim viedoklim, manuprāt, uzņēmuma etiķete nosaka katra uzņēmuma individuālo specifiku un uzņēmuma „seju”. Uzņēmuma etiķete lieliski parāda katra uzņēmuma vērtības un attieksmi pret klientu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация