Atgriezeniskā saite, pēc mūsu domām, ir marketinga funkcija, ar kuru jāstrādā ir katram uzņēmumam, lai noturētu savu klientu, pastiprinātu sadarbības saikni, veicinātu tā lojalitāti un uzticību sniegtajam pakalpojumam vai precei.
Firmai ir tieši un netieši jāatgādina par savu eksistenci un sniegtajiem pakalpojumiem tikai tā viņa varēs noturēt savu klientu loku.
Tieši krīzes apstākļos šobrīd daudzas kompānijas nogriež marketinga budžetus, tādējādi īstermiņa iegūstot ekonomiju, bet lai būtu spēcīga atgriezeniskā saite šī darbība ir pilnīgi nepareiza. Tādējādi, lai izdzīvot šajos laikos, kompānijām ir jāturpina par sevi atgādināt, jāizstrādā lojalitātes programmas un jānostiprina izveidotie zīmoli ik dienu.