SIA „RIDemo”, kas darbojas interaktīvo tehnoloģiju nozarē un saviem klientiem piedāvā mājaslapu izstrādi, satura vadības sistēmu, prezentāciju, datu bāzes, interneta meklētāju izstrādi u.c.pakalpojumus, fokusgrupas izmanto, lai izvērtētu mājaslapu lietojamību klientu uztverē. Fokusa grupa bieži der projektu sākumos, lai varētu izpētīt vispārīgākas lietas - idejas, skices utml. Fokusa grupas ir ļoti efektīvs līdzeklis, lai redzētu, analizētu, kā auditorijā esošās zināšanas tiek izmantotas, lai aprakstītu “saviem vārdiem” mājas lapu, tās iespējas un to izmantot arī lapas saskarnes izveidē, šadā veidā arī pārējai auditorijas daļai lapa būs saprotamāka.5
Bieži vien interneta forumos var redzēt sludinājumus/aicinājumus piedalīties fokusgrupās par dažādām tēmām. Tiek publicēta diskusijas tēma, norises vieta, diskusijas ilgums, dalībnieku atlases kritēriji un samaksa par dalību, ja tāda ir, kā arī kontaktinformācija tiem, kas vēlas pieteikties. Kā piemers, 04.06.07. delfi.lv forumā tika publicēts aicinājums piedalīties fokusgrupās par mobilajiem sakariem.6
…