Kā pārliecināsimies, ka esam atraduši pareizās atbildes ? Skolēni ierosina savas idejas, vienojas par grupu darbu. Grupā analizē iegūtās atbildes un izdara secinājumus.
Problēmjautājumi-
1. Kas mums ir attēlots uz kartītēm?
2. Kā mēs varētu atrast informāciju par šīm zīmēm?
3. Kā mūsu darbs ritētu raitāk?
Takā katram bērnam atrast aprakstus par visām zīmēm būtu ļoti liels un garš darbs, bērni sadalās darba grupās.
Pēc paveiktā darba savu veikumu prezentē un skolēni izsaka savas domas par izvirzīto kritēriju ievērošanu. INTERAKTĪVĀ MĀCĪBU METODE (mācīties patstāvīgi;
- atrast informāciju;
- izmantot dažādus informācijas avotus).
Problēmjautājums-
Kādi svētki mums tuvojas?
Skolēni izvelk krāsu lentītes, sadalās grupās pēc krāsām un veido domu karti pierkastot savas zināšanas par Latvijas valsts svētkiem. Prezentējot savu domu karti, skolēni savas domu kartes var papildināt ar kādiem aizmirstiem svētkiem, tā atsvaidzinot zināšanas par svētkiem. Metode- PROBLĒM-UZDEVUMS
…