Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:424356
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Bērna attīstības pakāpe: 5.-6.g.v.
Tēma: Mājas.

Mērķis nedēļai: Bērnu interešu, izziņas un pieredzes bagātināšana par dažādām mājām un to daudzveidību.


Pirmdiena.
’’ Mūsu skolas mazie kaimiņi.’’
Dominante: Daba
Pakārtotais darbības veids: Rokdarbi, runa.

Mērķis. Emocionālas, saudzīgas attieksmes veidošanās pret dzīvniekiem un viņu mājvietām.

Uzdevumi:
1. Veicināt bērnu interesi vērot un pētīt apkārtnē esošās dzīvnieku mājvietas ( alas, ligzdas, dobumi)
2. Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādām dzīvnieku mājām skolas tuvumā.
3. Vingrināt salīdzināšanas, skaitīšanas prasmes, saskatīt kopīgo un atšķirīgo, izdarīt secinājumus par dzīvnieku mājiņu dažādību.
4. Turpināt attīstīt sīko muskulatūru un darba iemaņas, gatavojot putnu mājas.
5. Rosināt emocionālas atsaucības attīstību, palīdzot strazdiņiem.
6. Veicināt sadarbības prasmes veidojot darbu pa pāriem ( putnu būrīši, ligzdas).


Otrdiena.
„Viens, divi ceļam māju”
Dominante: Matemātika.
Pakārtotais darbības veids: Tēlotājdarbība

Mērķis. Bērnu priekšstatu paplašināšana par ģeometriskām figūrām( apli, četrstūri, trijstūri), attīstot vērojumu prasmi saskatīt minētās figūras apkārtējā vidē.
Uzdevumi:
1. Vingrināt rēķināšanas, salīdzināšanas, vērošanas prasmes izmantojot apkārtējā vidē saskatāmās un aplicētās ģeometriskas figūras.
2. Nostiprināt ģeometrisko formu uztveri un prasmi tās saskatīt apkārtējā vidē( četrstūris, trijstūris, aplis, taisnstūris) vērojot dažādas mājas.
3. Rosināt bērnus veidot stāstījumu par savu konstruēto mājiņu tajā izmantojot
vienkāršus paplašinātus teikumus.
4. Matemātisko priekšstatu pilnveidošana caur dažādām aktivitātēm( ceļu mērīšana līdz mājām, pakāpienu skaitīšana utt.)
5. Pilnveidot konstruēšanas un aplicēšanas prasmes , strādājot ar audumu un aplikāciju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация