Internets ir interaktīvāks nekā citi masu mediji, jo atgriezeniskā saite ir biežāka. Atšķirībā no tādiem medijiem kā avīzes, radio vai televīzija, ko ierobežo noteiktais lapaspušu skaits vai ētera laiks, internetam nav vietas ierobežojumu. Tāpat internets neaprobežojas ar viena veida komunikāciju. Ja avīzēs ir tikai rakstītais teksts, radio tikai skaņa, televīzijās skaņa un video, tad on-line medijos ir sastopamas visas šīs komunikācijas formas.
Online medijos iespējam daudz lielāka personalizācija un auditoriju iespējams sadalīt daudz sīkāk. Tomēr on-line medijiem raksturīga tāda problēma kā auditorijas nenoteiktība. Ja, piemēram, tradicionālo mediju lietotāji ir daudz lojālāki un avīze vai televīzijas raidījums ir kļuvis par viņu neatņemu dienas sastāvdaļu, tad on-line auditorija ir ļoti izvēlīga. Tiklīdz parādās kaut kas jauns, interesantāks, kas šķiet labāks, auditorija var ātri pazust. …