2. Darba sludinājumu analīze.
Lai ievērotu konsekvenci un pēc iespējas objektīvāk spētu salīdzināt dažādus darba piedāvājumus, tika izraudzīta viena joma – izglītība, pētīti internetā pieejamie sludinājumi, ar kuru palīdzību tiek meklēti skolotāji. Kopīgā pozitīvā iezīme visiem aplūkotajiem darba sludinājumiem – skaidri norādīts amats, tādējādi ļaujot sludinājumam sasniegt savu mērķauditoriju, tomēr tikai dažiem sludinājumiem precīzi norādīta izglītības iestādes atrašanās vieta, kas apgrūtina darba meklētāju. Manuprāt, visneveiksmīgākie darba sludinājumi ir tieši tie, kas izceļas ar sludinājuma teksta „nabadzību”, ievietojot interneta vietnē darba piedāvājumu, nav jāmaksā par katru rakstu zīmi, tāpēc rodas neizpratne, kāpēc sludinājums sastāv tikai no 4 vai 5 vārdiem, piemēram, „aicinām darbā mūzikas skolotāju”. Lielākajā daļā šādu darba piedāvājumu nav norādītas nedz prasības amata kandidātam, nedz darba slodze, nedz klašu grupas, kurās vajadzīgs konkrētais skolotājs. …