Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:796333
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads (par baroka stilu un polifoniju)    3
  J.S.Baha dzīves ceļš    4
  J.S. Baha žanri un darbi    5
  Svītas žanrs    6
  Franču svītas si minorā analīze    8
  Redakcijas    13
  Grūtības mācību laikā    14
  Pianistu interpretācijas    14
  Izmantojamā literatūra    17
Фрагмент работы

Mācību gaitā es izpētīju 3 dažādas redakcijas:
1) Urteksts (tam es sekoju visvairāk), kur nav nekādu dinamikas, tempa un štrihu apzīmējumu, tomēr dažviet ir atzīmēta ērta aplikatūra un pēdējā lapā atšifrēti visi izrotājumi. Dažās vietās ir pierakstīti vairāki izpildījuma varianti.
2) I.Zaharova redakcija (Maskavas izdevniecība “Mūzika”) - tā ir pilna ar dinamikas, raksturu un tempu apzīmējumiem, kā arī dažādiem štrihiem, līgām un aplikatūru. Tāda redakcija, pēc manām domām, nav īpaši piemērota, jo neļauj izpildītājam domāt un improvizēt pašam.
3) H.Kellera redakcija (izdevniecība “Edition Peters”), kas arī skaitās kā urteksts, tomēr deju sākumā ir uzradīts temps un dinamika, kā arī ir atzīmēta aplikatūra.
Mūsu bibliotēkā var atrast arī K.Černi, E.Petri un J.Ekiera redakcijas.

Grūtības svītas apguves procesā
Savā izpildījumā es nolēmu atkārtot visu deju pirmos posmus, jo tie pārsvarā visur ir īsāki un, manuprāt, nozīmīgāki. No tā attiecīgi parādījas jautājums – kā atkārtot, lai būtu dažādi un interesanti? Katrs posms atkārtojumā man skan klusāk, it kā attālināti. Dažreiz pamainu štrihus, konkrēti, pieliekot līgas vai otrādi – izmantojot staccato paņēmienu.
Viena no svarīgākajām problēmām bija balansa atrašana starp rokām, lai saprastu, kurai rokai un kurā brīdī ir jāpievērš vairāka uzmanība. Bija cītīgi jāstrādā ar garo nošu “izdziedāšanu”, lai skaņa nepazustu uzreiz, bet skanētu līdz galam. Tajos brīžos noteikti bija jāatcerās par roku atbrīvošanu un pareizu dziļu pieskārienu.
Darba gaitā nācās noņemt dažus izrotājumus, jo tie slikti ietekmēja tempa un skanējuma kvalitāti, kā arī dažreiz pasliktināja balansu starp rokām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация