Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:952450
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Globalizācijas ietekmē cilvēki mediju izvēlē kļūst neatkarīgāki un bieži skatās vairāk kabeļtelevīzijas vai satelīttelevīzijas piedāvātās programmas, kas apdraud Latvijas televīziju attīstību. Krieviski runājošā auditorijas daļa informāciju galvenokārt iegūst no Krievijas televīzijas, arī par notikumiem Latvijā. Lai gūtu popularitāti, televīzijas izmanto interaktivitāti ar skatītājiem – maksas balsojumi, telefončati TV ekrānā. Līdzīga prakse ir novērojama radio, uz kuru gan klausītāji zvana, nevis sūta īsziņas.
Televīzijai mediatizācijas procesos ir duāla daba – tā ir orientēta gan uz globālajiem, gan lokālajiem telpas attēlojumiem, jo medijiem ir jānodrošina arī nacionālās identitātes apzināšanās. Reģionālo mediju saikne ar auditoriju ir ciešāka nekā nacionālajām vai tikai Rīgā pieejamajām televīzijām, jo tie strādā tajā pašā vidē, kurā dzīvo skatītāji.
Radio būtiskākā iezīme ir tirgus sadalījums pēc auditorijas valodas – Rīgā vairāk klausās radio krieviski, bet citur Latvijā latviski. Turklāt pierādās, ka Latvijā raidošie radio spēj apmierināt krievvalodīgo publikas intereses labāk nekā televīzijas. Radiostaciju rīta programmas, kas parasti ir nepiespiestā stilā veidotas, iekļaujot sarunas ar klausītāju, mēdz būt neprofesionālas un vienveidīgas.
Mediju koncentrēšanās – viens mediju uzņēmums darbojas dažādos mediju produktos un tirgos. Būtiska problēma, kas kavē elektronisko mediju veiksmīgu attīstību, ir nepietiekamais reklāmas tirgus, līdz ar to ienākumi ir salīdzinoši nelieli, kamēr izmaksas aug. Digitālās televīzijas ieviešanai ir divas problēmas: procesa dārdzība, lai gan skatītājs neredz acīmredzamus uzlabojumus, un digitālās TV morālā novecošanās salīdzinājumā ar interneta televīziju. Par radio tehnoloģisko uzlabošanu gan vēl netiek runāts.
Arī radio attīstību apgrūtina reklāmas tirgus, kurā radio daļa samazinās, bet izmaksas aug, ieskaitot pieaugošo maksu par autortiesībām.
Latvijas sabiedrībai šobrīd elektroniskajos medijos trūkst daudzveidīguma un atbilstības cilvēku interesēm un vajadzībām, tāpēc tā samazina nacionālo elektrisko mediju lietojumu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация