1.1. Konflikta dalībnieki
Konfliktā piedalās 2 dalībnieki - darba devējs un darbinieks.
1.2.Konflikta būtība
Konflikts norisinājās tā: darbinieks brīdina darba devēju, ka noteiktajā datumā viņš kādu laiku būs spiests atstāt darbavietu, jo ir nopietnas problēmas ar veselību un viņam jāapmeklē ārsts, pie kura ir veikts pieraksts. Darba devējs uz šo lūgumu atbild apstiprinoši.
Norādītajā datumā darbinieks, pabrīdinot darba devēju, dodas pie ārsta uz pieņemšanu. Pē 10 minūtēm zvana vadītājs un jautā darbiniekam, pēc cik ilga laika viņš būs darbā, esot jāizdara steidzīgs darbs. Darbinieks atbild, ka viņš tikko ir ieradies slimnīcā, esot jāpagaida kādu laiku, jo patreiz ārsts ir aizņemts, un ka konkrētu laiku viņš pateikt nevarot. Uz šādu atbildi vadītājs reaģē ļoti neapmierinoši, pasakot darbiniekam aizvainojošus vārdus un beidzot sarunu ar vārdiem, ka viņam nekas neinteresē, darbiniekam tūlīt jābūt atpakaļ darbavietā, un noliek klausuli. …