Šis trenings paredzēts privāta medicīnas centra, medicīnas atbalsta personālam. Medicīnas atbalsta personāls ir māsas, Klientu apkalpošanas (reģistratūras) darbinieki, kuri ikdienā saskaras ar pacientiem, kuri ierodas ar savām problēmas un ne vienmēr izprot veselības aprūpes sistēmas nianses. Gadās, kad medicīnas atbalsta personāls, no viņiem neatkarīgu faktoru dēļ, nespēj izpildīt klientu/pacientu prasības un rodas konfliktsituācija.
Treninga mērķis ir iepazīstināt darbiniekus ar iespējamām konfliktisuācijām, instruēt personālu par pareizu rīcību konfliktsituācijā, iepazīstināt ar paškontroles metodēm, lai personāls prastu neiesaistīties un nesaasināt konfliktu un profesionāli pildīt savus darba pienākumus un neuztvert klienta agresiju personīgi, tā izvairoties no stresa un izdegšanas.
Pastāv varbūtība par personāla skeptisku attieksmi pret teriningu, jo liela daļa savā amatā strādā vairāk par 10 gadiem, uzskata sevi par profesionāļiem un ir izveidojušies aizspriedumi un uzskati, ka pacients nav klients, kaut arī iestāde darbojas kā privāta nevis valsts struktūra. Ir vērojama pārākuma sajūta pār klientu, kas traucē klientā ieklausīties , saprast viņa vajadzības.