Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
4,49
Экономия:
0,85 (19%)
Со скидкой*:
3,64
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:958366
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    2
2.  Konfliktu risināšanas metodes    3
2.1.  Spēka neizmantošana    3
2.2.  Konflikta būtības atklāšana    4
2.3.  Savas uzvedības mainīšana    4
2.4.  Labvēlīgas gaisotnes radīšana    5
2.5.  Stingra , bet draudzīga rīcība    5
3.  Uzvedības taktika konflikta situācijā    6
4.  Emociju “ izlādēšana “ konfliktu gadījumos    7
5.  Kopsavilkums    8
6.  Literatūras saraksts    9
Фрагмент работы

Saskarsme – galvenā cilvēka esamības forma. Saskarsme – neatņemams cilvēka raksturojums. Visi cilvēka darbošanās veidi notiek saskarsmes kontekstā. Saskarsme ir cilvēka sociālās dabas izpausme un realizācija. Saskarsmes kvalitāte un attiecības , kas veidojas saskarsmes procesā, būtiski ietekmē cilvēku dzīvi, pašsajūtu un darba spējas. Arī konflikts ir viens no cilvēku saskarsmes veidiem un neskatoties uz to , ka tas izraisa negatīvas emocijas , tomēr tas ir vēlamāks nekā pilnīga izolētība. Tātad viens no saskarsmes veidiem ir konfliktregulējošā komunikācija – konfliktu atrisināšana un partneru attiecību noregulēšana. S.Omārovas grāmatā “ Cilvēks runā ar cilvēku “ par konfliktu sauc ” savstarpēji antagoniskus impulsus, intereses, viedokļus, darbības” ( Omārova S.,1998.,86 ).
Arī skolotāji neizbēgami tiek iesaistīti konfliktsituācijās, kas skar skolēnus, kolēģus, vecākus un skolas vadību. Šādu konfliktu sauc par ārējo – starppersonu konfliktu, kurā viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķa sasniegšanā , jo katrai ir savas intereses.
Piemērs.
Skolēns – skolēns
Skolēns – skolotājs
Skolotājs – vecāki.
Vadība – skolotāji.
Kā šos konfliktus risināt, ar kādiem paņēmieniem, tas noteikti jāapgūst katram skolotājam. Tā kā arī mūsu skolā ir bijušas daudzas situācijas , kad konflikti netika risināti vai tika atrisināti ne visai profesionāli, es nolēmu vairāk iedziļināties šai problēmā , rast pareizās atbildes uz vēl neskaidriem jautājumiem un apgūt pareizās konflikta risināšanas metodes un taktiku.
Literatūrā tiek piedāvātas dažādas konfliktu risināšanas metodes, bet vēlams iepazīt vairākas, lai iemācītos izmantot vismaz dažas saskaņā ar konfliktu raksturu un sarunās iesaistīto pušu specifiku. Piedevām “ visi konflikti principā ir atrisināmi, ja tos izdodas novest līdz racionālu sarunu stadijai “ (Omārova S. 1998., 89).
Ļoti svarīgi ir apzināties patiesos konflikta iemeslus un savlaicīgi atrisināt radušos konfliktus. Nedrīkst izvairīties no konflikta, bet jāmeklē netradicionāli ceļi to risināšanā. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,15 €
Комплект работ Nr. 1128128
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация