Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:399570
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Ievads
Konkurenci uzskata par vienu no ekonomikas virzošajiem spēkiem. Tās esamība ir īpaši izdevīga patērētājiem, jo tā sekmē preču un pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanos un cenu samazināšanos.
Produkts pats spēj sevi pārdot tikai ļoti īpašos apstākļos. Mūsdienās uzņēmuma darbiniekiem ir jāapzinās prasības, ko tirgus gaida gan no produktiem, gan uzņēmuma. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķi, tam ir jāpiedāvā tāda veida preces un pakalpojumi, kas klientiem ir ne tikai vajadzīgi un iekārojami, bet arī tos apmierina.
Klientu apkalpošana ir viens no faktoriem, kas nodrošina ienākumu stabilitāti. Apmierinātie klienti atkārtoti iegādāsies uzņēmuma produkciju un pozitīvi atsauksies par uzņēmumu potenciālajiem klientiem. Tos tik viegli neietekmē konkurentu piedāvājums, un tie labprāt pērk arī citus tā paša uzņēmuma produktus.
Konkurence
Vairums lietu, kuras mēs pērkam tirgū, mēs varam izvēlēties. Iegādājoties automašīnu, zobi pastas tūbiņu vai brīvdienu ceļazīmi uz ārzemēm, mēs atrodam vairākas firmas, kas savstarpēji konkurē. [2; 101]
Pēc definīcijas konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt peļņu. [3;219]
Konkurences līdzekļi
Mūsdienās lielākajā daļā nozaru preču piedāvājums ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza prasības katra uzņēmuma efektivitātei šajā pircēja tirgū. Konkurences līdzekļi ietver tos līdzekļus, kas ir pieejami uzņēmumam, lai ietekmētu pieprasījumu pēc savām precēm un pakalpojumiem. Mārketinga speciālisti konkurences līdzekļus parasti grupē tā sauktajā mārketinga kompleksā jeb marketing mix vai četros „P”: Produkts, cena, veicināšana un vieta. [1; 138]
„Produkts” – pārdodamā prece vai pakalpojums – ir galvenais konkurences līdzeklis. Produkta jēdziens bez paša produkta ietver visu, sākot no iepakojuma dizaina līdz veidam, kādā tiek izskatītas sūdzības.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация