Tiešais konkurents: Apollo cinema
Netiešais konkurents: Youtube kanāli
2. Veic nosaukto konkurentu analīzi, veicot izvēlētā uzņēmuma priekšrocību analīzi, balstoties šādos kritērijos Patērētāju prasības/ kritēriji - Pašreizējais sortiments Piedāvāto produktu kvalitāte Iepakojums Tirdzniecības fiziskās vietas Cits tirdzniecības veids Serviss Uzglabāšanas nosacījumi/ Garantija Darbība sociālajos tīklos Citas mārketinga aktivitātes Cena
Ko var piedāvāt tiešais konkurents…(Apollo cinema)?
Ko var piedāvāt netiešais konkurents … (Youtube kanāli)?
Ko var piedāvāt jūsu izvēlētais uzņēmums?
3. Konkurentu analīzes kopsavilkums: izdariet secinājumus! (vismaz 3 secinājumi) Miniet vismaz vienu sava izvēlētā uzņēmuma pilnveides iespēju!
• Tiešajam konkurentam tiek izstrādāti kvalitatīvāki iepakujumi priekš uzkodām nekā Forum Cinemas. Mans izvelētais uzņēmums varētu nedaudz samazināt uzkodu kvalitāti, kas samazinātu izmaksas, pateicoties kam varētu paaugstināt iepakojumu kvalitāti līdz konkurentu līmenim.
• Netiešā konkurenta konkurentspēja ir atkarīga tika no tā izveidotāja vai izveidotāju profesionalitātes un centības.
• Tiešais konkurents ir nepamatoti dārgāks par manu izvēlēto uzņēmumu.
4. Uzzīmē Bostonas matricu un ar punktu atzīmē kurā vietā, tavuprāt, šobrīd atrodas kāds viens izvēlētā uzņēmuma produkts. Nosauc produktu un pamato Bostonas matricas vietas izvēli.
Es izvēlējos kā produktu Forum Cinemas popkornu zvaigznes nodaļā, jo tirgū tas aizņem svarīgu vietu no tā nākošās peļņas dēļ. Pietiekama daļa cilvēku nāk uz kino pirmkārt pēc popkorna, un tikai otrkārt pēc kino seansa.