Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:233354
 
Оценка:
Опубликованно: 05.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Boss, “Joshi” un vecākie komandas locekļi, “Senpai”, uzaicina komandu “Buka” vai jaunāko personālu “Kohai” uz ātrām vakariņām vai dzērienu. Uzaicinājums bieži notiek ar labiem nodomiem, lai dotu viņiem iespēju sarunāties, ja darbā būtu radušies kādi jautājumi. Japānā vispārpieņemts teiciens ir: “ja vēlaties ceļot augšup pa korporatīvajām kāpnēm, jums ir jādzer”. Tas bija tas, kā daudzi vecākās paaudzes darbinieki nodibināja attiecības un uzskatīja to par parastu uzņēmējdarbības veidu. (Japanese drink culture, 2015)
Japāņu korporatīvā kultūra ir ļoti īpaša un sava veida interesanta. It īpaši tādi aspekti, kā piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts. Visa Japāņu korporatīvā kultūra tika labi atstrādāta, lai Japāna būtu augsti vērtēts biznesa partneris mūsdienās.
Pēdējo desmit gadu laikā korporatīvā dzīve un kultūra ir daudz mainījusies. Darba vide ir elastīgāka un atbilst indivīdu vajadzībām atbilstoši viņu dzīvesveidam un dzīves posmam. Karjeras izmaiņas notiek biežāk un vieglāk. Ja viena korporatīvā kultūra nav piemērota virzīties uz priekšu un ir mazāk uzsvars likts uz attiecību veidošanu, kurām jānotiek visu mūžu. Lielākā daļa jaunās paaudzes, kas savu karjeru sāka šādā vidē ar lielāku brīvību, mēdz mazāk laika pavadīt kopā ar kolēģiem un vairāk koncentrēties uz dzīvi un attiecībām ārpus darba.
Faktiski daži Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekti, piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas pret uzticamiem partneriem un piegādātājiem, ir ļoti izdevīgi tiem ārvalstu uzņēmumiem, kuri saprot, kā peldēt ar Japānas kultūras paisumu nevis veltīgi cīnīties pret to. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −0,70 €
Комплект работ Nr. 1385849
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация