Krīzes komunikācijas un vadības plāns
Krīzes situācijas īss apraksts
Krīzes plāns izstrādāts konfrontācijas krīzei, kad vides pārstāvji konstatē pārkāpumu saistībā ar SIA „Undas” zvejas kuģi Baltijas jūrā.
Plāna pamatmērķis, mērķis un uzdevumi
Krīzes vadības plāna pamatmērķis: saglabāt un uzlabot lojalitāti pret SIA „Unda” un pozitīvu reputāciju tās saistošajās publikās.
Krīzes vadības plāna mērķis: nodrošināt operatīvu un sistemātisku darbu krīzes periodā - novērst iespējamos riskus, darboties un komunicēt, sniedzot patiesu, ātru, vienotu un visaptverošu informāciju, nodrošināt sadarbību ar visām iesaistītajām pusēm, plānot pasākumu kopumu, sekmējot pēc iespējas mazāku negatīvo kaitējumu uzņēmuma darbībai un tēlam.
Krīzes vadības plāna galvenie uzdevumi:
• Krīzes vadības komandas uzdevumu un atbildības sfēru izstrāde;
• Koordinētas darbības nodrošināšana krīzes situācijā;
• SIA „Unda” darbinieku informētība un darbība krīzes situācijā;
• Komunikācijas sistēmas izstrāde.
Iesaistītās puses:
1. Uzņēmuma vadītājs
2. Vadītāja vietniece
3. Tehniskās daļas vadītājs
4. Darbinieki
5. Sadarbības partneri – dīleri, piegādātāji
6. Esošie un potenciālie klienti
7. Masu mediji
8. Vides aizsardzības pārstāvji
9. Valsts instances
10. Sabiedrība
…