6. Dabas un cilvēku veidoto faktoru un norišu kopums, kuri piesaista emocionālās, garīgās, fiziskās vai dziednieciskās intereses. (tūrisma resursi)
7. Ko viesmīlības nozarē skaidro kā īpašu preces veidu, kam ir specifiskas īpatnības? (pakalpojums)
8. istaba, kuras izmēriem saskaņā ar Latvijas valsts standartiem jābūt ne mazākiem par 90cmx190cm. (vienvietīgs numurs)
9. Viesnīcas dienesti, kuru darbiniekiem ir nepārtraukts kontakts ar viesiem. (redzamie)
10. Dienests ir atbildīgs par tīrību un kārtību visā uzņēmumā. (saimnieciskais)
11. Galvenais pienākums ir istabu uzkopšana, neatkarīgi no tā vai tās ir aizņemtas vai brīvas, un darba raţīgums tiek mērīts cilvēkstundu patēriņā uzkopjot vienu istabu. (istabene)
12. Uzņēmums, kurā par samaksu tiek izguldināti un pabaroti viesi, kas vēlas pārnakšņot. (viesnīca)
13. Mērķtiecīga, produktus ražojoša vai pakalpojumus sniedzoša uzņēmuma darbība tirgū ar mērķi veicināt pārdošanu. (mārketings)
14. no kāda skatiena rodas kopējais iespaids par visu uzņēmumu? (pirmā)
…