1. Sociālā medija "Instagram" izmantošana jaunās paaudzes kriptovalūtu uzņēmēju vidū: jauniešu ietekmēšana un dzīvesveida maiņa caur kultivācijas teorijas prizmu.
2. Tika izvēlēta tieši šī tēma, jo tā atspoguļo vairākas mūsdienīgas un aktuālas nianses - mediju ietekmi, tehnoloģiju lomu kā arī jauniešu attieksmi pret finansiālu labklājību.
Pēdējos gados ļoti pieaug interese un popularitāte par kriptovalūtu un peļņu internetā.
Kā arī novērojot kriptovalūtu uzņēmēju komunikāciju lietotnē “Instagram” tie pārsvarā mēģina piesaistīt un uzrunāt tieši jauniešu auditoriju. Savās publikācijās akcentējot luksusa dzīves veidu, vieglu peļņu kā arī izmainot savu domāšanu un dzīvesveidu jaunieši var kļūt
bagāti, ko varētu cieši saistīt ar kultivācijas teoriju, jo publikācijās atspoguļotais ir ļoti vilinošs un vizuāli piesaistošs.
…