Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:107359
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Valsts budžets    4
1.1  Valsts budžeta sastādīšanas principi    5
1.2  Valsts budžeta ieņēmumi    6
2.  Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālās iestādes ieņēmumu analīze    8
2.1  Kopējie VID RRI ieņēmumi    8
2.1.1  Kopējie VID RRI ieņēmumi sadalījumā pa rajonu nodaļām    9
2.2  VID RRI tiešo nodokļu ieņēmumi    10
2.2.1  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    11
2.2.2  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    12
2.2.3  Valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas    12
2.3  VID RRI netiešo nodokļu ieņēmumi    13
2.3.1  Pievienotās vērtības nodoklis    13
2.3.2  Akcīzes nodoklis    14
2.3.3  Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis    15
2.4  Pārējie VID RRI nodokļu ieņēmumi    15
2.4.1  Dabas resursu nodoklis    15
2.4.2  Azartspēļu un izložu nodoklis    16
2.5  VID RRI nenodokļu ieņēmumi    17
  Secinājums un priekšlikumi    18
  Literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

Finanšu ministrija gatavo valsts makroekonomiskās attīstības scenāriju un nodokļu ieņēmumu prognozes, ko apstiprina Ministru kabinets. Nozaru ministrijas gatavo savas nozares budžeta pieprasījumus, līdzekļu papildus pieprasījumus prioritāriem pasākumiem, tos apkopo Finanšu ministrija un iesniedz Ministru kabinetā.
Ministru kabinets akceptē makroekonomiskās attīstības scenāriju, nodokļu ieņēmumu prognozes, budžeta prioritātes, katras ministrijas izdevumu maksimālo apjomu nākamajam gadam. Visi ministriju budžeta pieprasījumi un pieteiktās budžeta prioritātes tiek diskutētas Ministru kabinetā un lēmums par finansējuma sadali tiek pieņemts Ministru kabinetā. Ministru kabinets akceptē arī likuma par valsts budžetu projektu un iesniedz to Saeimā.
Saeima izskata valsts budžeta likumprojektu divos lasījumos un lemj gan par ieņēmumu daļu, gan par izdevumu daļu – likumdevējiem ir tiesības mainīt jebkuru normu MK sagatavotajā valsts budžeta likumprojektā.
Valsts kase, sadarbojoties ar Valts ieņēmumu dienestu, seko tam, lai visi ieņēmumi, kas pienākas valsts budžetam, tiktu saņemti laikā un attiecīgajā apjomā, un nodrošina to, lai valsts budžeta izdevumi tiktu izdarīti saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem.
Valsts budžetu sastāda tāmes veidā uz vienu gadu (skat. 1.pielikums)
1.2 Valsts budžeta ieņēmumi
Valsts budžeta ieņēmumus pamatā veido nodokļi, kurus atkarībā no aprēķināšanas un maksāšanas mehānisma dala uz tiešajiem un netiešajiem nodokļiem, bet kopumā budžeta ieņēmumi sastāv no:
1. Tiešie nodokļi
• Uzņēmumu ienākuma nodoklis (turpmāk tekstā „UIN”);
• Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (turpmāk tekstā „IIN”);
• Valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas (turpmāk tekstā „VSAOI”);
• Nekustamā īpašuma nodoklis.
2. Netiešie nodokļi
• Pievienotās vērtības nodoklis (turpmāk tekstā „PVN”);
• Akcīzes nodoklis;
• Vieglo automobiļu un motociklu nodoklis;
• Elektroenerģijas nodoklis;
• Muitas nodoklis.
3. Pārējie nodokļi:
• Dabas resursu nodoklis;
• Izložu un azartspēļu nodoklis.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация