Veikala īpašniekam jāizlemj, no kuras maiznīcas iepirkt savam veikalam produkciju, turklāt īpašnieks izlēmis savā veikalā piedāvāt tikai vienas maiznīcas sortimentu. Viņš var izvēlēties no 6 maiznīcām, un šim īpašniekam būtiski ir 6 kritēriji, pēc kuriem viņš vērtē maiznīcas. Pavisam viņš var izvēlēties no 6 dažādām maiznīcām:
1) Hanzas;
2) Abras;
3) Liepājas;
4) Rīgas;
5) Vārpas;
6) Kliņģera maiznīca.
Maiznīcas veikala īpašnieks vērtē pēc šādiem 6 kritērijiem:
1)Maiznīcas popularitāte;
2)Maiznīcas produkcijas kvalitāte;
3)Transporta izdevumi, kas rodas, sadarbojoties ar konkrēto maiznīcu;
4)Maiznīcas produkcijas cenas;
5)Maiznīcas uzticamība;
6)Maiznīcas sortiments.
Ar 4 metožu palīdzību (Leksikogrāfiskā kritēriju sakārtošana, Pakāpeniskā piekāpšanās metode, Nosvērtās summas metode, Pāru salīdzināšanas metode) atrast optimālo izvēli (kurā maiznīcā pirkt produkciju savam veikalam).…