APRAKSTS
Atšķirība no ugunsdzēsēju automašīnām, kuras redzam ikdienā pilsētās, jeb tās, kuras brauc pa koplietošanas ceļiem, ugunsdzēsēju mašīnas lidostā var būt lielākas kā parasti, jo tām nav jāveic manevri cauri šaurām pilsētas ieliņām. Ugunsdzēsēju mašīnām ir jākustas ātri un jāspēj tikt pāri dažādiem šķēršļiem, lai tiktu pie lidmašīnām ,kuras ir avarējušas ne uz skrejceļa, tāpēc lidostas ugunsdzēsēju auto ir aprīkoti ar īpaši jaudīgiem dzinējiem un lielām riepām. Lidostas ugunsdzēsības mašīnas ir būvētas un dizainētas, lai spētu nokļūt pie avarējušās lidmašīnas vienalga kurā vietā tā apstājas, tāpēc viņas ir veidotas ar daudz lielākām bezceļa spējām, kā parastie ugunsdzēsēju transporti. Lidmašīnas, kā jau iepriekš minēju ir darbojas uz reaktīvo degvielu, kura deg ar paaugstinātu temperatūru, tāpēc lidostas ugunsdzēsējiem ir īpaši spēcīgi ūdens pumpji. Lai dzēstu degvielu vajag lielu daudzumu dzēšanas putas. Nevar pāri lidostai stiept garas šļūtenes, tāpēc ugunsdzēsējiem ir jāspēj vest un taisīt daudz putu ugunsdzēsības transportā. Atšķirība no parastiem ugunsgrēkiem, lidostās nevajag speciālās ugunsdzēsības mašīnas ar augstām trepēm, jo lidmašīna ir tik augsta cik ir un nevienam nevajadzēs stiepties pakaļ uz augstu stāvu (protams lidostas ēkas degšanas gadījumā var vajadzēt). Arī pašiem ugunsdzēsējiem vajag lielākas karstumizturības aizsarg drebēs, kuras kaut kur ir jāliek, tāpēc lieki noder lielāki mašīnas izmēri. Lidostas ugunsdzēsības transporti ir veidoti, lai spētu izturēt lielāku karstumu. Lielāka karstumizturība ļauj pietuvoties tuvāk degšanas objektam un tālvadības sprauslas, kas montētas uz ugunsdzēsēja auto, ļauj ugunsdzēsējiem palikt drošībā kabīnē. [2]
…