Pēc mārketinga firmas Categonic Inc. vadītājas Annas Makvejas domām, gandrīz 60% no iepirktā produkta vērtības nosaka procesi, kas norisinas ārpus uzņēmuma sienām. Lai spētu tos ietekmēt, firmas ātri vien bija spiestas pārslēgt savu uzmanību uz attiecību veidošanu ar piegādātājiem un patērētājiem. Tas ir visperspektīvākais ceļš izdevumu samazināšanai un rentabilitātes paaugstināšanai. Izveloties partnerus un veidojot ciešākas saites un attiecības ar pircējiem un ražotājiem ir jāsaprot ka šī procesa gala mērķis ir paaugstināt peļņu.
Veidotās attiecības palielina abu pušu iespējas precīzi noteikt dažādu faktoru ietekmi, piemēram, reālo pieprasījumu, krājumu lielumu, procesa prasības un izmaksas, kā arī saīsina lēmumu pieņēmšanas laiku. Minētie faktori rada priekšrocības konkurences cīņā.
…