Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:999824
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  MĀCĪBU PROCESS PAMATSKOLĀ    7
2.  DABASZINĪBU MĀCĪŠANAS METODIKA    9
2.1.  Galvenie principi dabaszinību apguvē    10
2.2.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    11
2.3.  Mācību satura apskats dabaszinībās 5. klasē    14
3.  EKSKURSIJU DABĀ NOZĪME PERSONĪBAS VEIDOŠANĀ    15
3.1.  Mācību ekskursijas dabaszinību apguvē    16
3.2.  Mācību ekskursijas organizācija un norise    17
3.3.  Ekskursiju veidi    21
3.4.  Darbs pēc ekskursijas    23
4.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA APKOPOTIE DATI UN TĀ REZULTĀTI    25
  Nobeigums    31
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotie avoti un literatūra    34
  PIELIKUMS    36
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot studiju darba teorētisko un praktisko daļu, var secināt:
• mūsdienās dabaszinību stundās tradicionālā atprasīšana, jaunās mācību vielas izklāsts, nostiprināšana utt. vairs netiek respektēti, jo neveicina skolēnu radošumu un pētnieciskās iemaņas. Akcents tiek likts uz laboratorijas darbiem un sadarbības prasmju veicinošām metodēm;
• pozitīvu attieksmi pret dabu var panākt, mudinot skolēnu ieklausīties un iejusties dabas dzīvē. Dabaszinību kursā ir ieviestas pētnieciskās darbības jau jaunākajā pamatskolas vecumā, mācot skolēniem novērot un izskaidrot, tādējādi vispusīgi attīstot viņu personību;
• lai dabaszinībās sasniegtu standartā noteiktās prasības, ir jāievēro pieci galvenie principi – sistēmiskuma princips, sistemātiskuma princips, daudzveidīgās uztveres princips, novadpētniecības princips un ekoloģiskās pieejas princips;
• pašlaik dabaszinību metodikā un skolu praksē tiek pielietotas šādas mācību organizācijas formas: mācību stunda, mācību ekskursijas, semināri, praktikumi, eksperimentālie mājas darbi, ārpusstundu un ārpusklases darbi;
• ekskursija iedarbojas uz skolēnu novērošanas spējas izkopšanu, uzmanības asināšanu un domas attīstīšanu, kā arī attīsta iztēli un audzina saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi;
• mācību ekskursijas galvenā priekšrocība ir teorētisko zināšanu nostiprināšana praktiski, skolēniem dota iespēja darboties patstāvīgi;
• ekskursija prasa rūpīgu skolotāja sagatavotību, kas iekļauj precīzu ekskursijas mērķa noteikšanu, laicīgu vecāku informētību, nepieciešamo piederumu un uzdevumu sarūpēšanu, iepriekšējo pētāmā objekta iepazīšanu un ekskursijas rezultātu apkopošanas formas izstrādi.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация