Tādēļ mācību procesu sportā vajadzētu organizēt tā, lai skolēni ne tikai pilnveidotu savu fizisko sagatavotību, apgūtu sporta veidu tehnikas pamatus, lietotu sporta priekšmeta valodu, bet arī gūtu pārdzīvojumu, meklējumu un atklājumu prieku radošajā mācību darbībā. Atkarībā no stundas mērķa un uzdevumiem, ko skolotājs izvirzījis kopā ar skolēniem, viņiem vajadzētu mācīties meklēt un iegūt informāciju, dalīties ar to, novērot un novērtēt savu un citu darbību, risināt problēmas, argumentēt savas domas un pieņemt arī atšķirīgus viedokļus. Sporta stundās skolēns atslēdzas no sarežģītā mācību procesa citos mācību priekšmetos, viņš emocionāli pārdzīvo spēļu un sacensību momentus. Savukārt rotaļas un spēles māca sevi disciplinēt, ievērot noteikumus, būt godīgam un savaldīgam
…