10. Skolotāja izņem kastīti – bērnus aicina izņemt – zeķe, sēklas, zeme, ūdens trauks, vienreizējā glāze – ko varam ar šo iesākt? – bērni atbild dažādus variantus.
11. Kad varianti izteikti, skolotāja aicina noskatīties vēl vienu filmiņu:
https://www.youtube.com/watch?v=j1kRecqlcRY
12. Pēc abu filmiņu noskatīšanās bērni var izvēlēties, ko sēs – mikrozaļumus vai “zāles galvu” (no 2.video). Ir iespējas arī “zāles galvu izrotāt”.
13. Kad darbiņš padarīts un darba vieta sakārtota, skolotāja aicina vēlreiz visus apsēsties aplī uz paklājiņiem, ieklausīties dabā.
14. Skolotāja veic atgriezenisko saiti – ļaujot tiem , kuri vēlas, pastāstīt par savu darbiņu, kā viņš veicis, ko secinājis.
15. Katrs bērns izsakās, ko ieguvis no šīs stundas, skolotāja novērtē darbu kopveselumā – uzslavējot, uzmundrinot un radot mazu intrigu par nākamo nodarbību nākamajā nedēļā.
…