Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:744596
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Kas ir marketings?    4
  Vajadzība, nepieciešamība un pieprasījums    5
  Marketinga vadība    6
  Kontrole un pieprasījuma regulēšana    6
  Marketinga koncepcija    7
  Kopsavilkums    10
Фрагмент работы

Kopsavilkums.


Kaut arī veiksme biznesā ir atkarīga no daudziem faktoriem, visas mūsdienu kompānijas atšķiras ar vienu kopīgu iezīmi: pilnīgu orientāciju uz patērētāju un vispusēju marketinga stratēģiju izmantošanu. Mūsdienu marketings ir virzīts uz jaunu klientu piesaistīšanu, uz viņiem piedāvātās augstākās patērētāju vērtības, kā arī uz esošo klientu noturēšanas pa pilnīgiem viņu vajadzību apmierināšanas līdzekļiem. Pareizs marketings ir nepieciešams, lai sasniegtu labus rezultātus jebkurā kompānijā, lielā vai mazā, komerciālā vai nekomerciālā, nacionālā vai starptautiskā.

Daudzi domā, ka marketings ir tikai reklāma un noiets. Bet īstenībā, marketings sastāv no vairāku veidu darbības, ieskaitot marketinga izpēti, preces izstrādi, tās izplatīšnas organizāciju, cenu politiku, reklāmu, personāl pārdošanu. Visi viņi tiek izmantoti, lai apkopotu un apmierinātu patērētāju vajadzības, kā arī, lai sasniegtu organizācijas mērķus.

Marketinga vadība – tā ir analīze, plānošana, realizācija un programmu kontrole, izstrādāta izdevīgu attiecību formēšanai un saglabāšanai ar mērķa pircēju, organizācijas mērķu sasniegšanai. Marketinga vadība – nejau vienkārši patērētāju daudzuma meklēšana, pietiekama priekš dotās kompānijas ražošanas līmeņa. Marketinga vadība ir saistīta ar korekciju un pat pieprasījuma samazināšanu. Pieprasījuma vadība nozīmē vadīt patērētāju. Neskatoties uz stratēģiju izmantošanu, mērķētu uz jaunu klientu pievilināšanu un noslēdzot ar viņiem darījumus, kompānijas dara visu iespējamo, lai saglabātu jau esošos klientus un uzturētu ar viņiem patstāvīgas attiecības, piedāvājot viņiem visaugstākās kvalitātes preces un apmierinot viņu vajadzības.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация