Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:733324
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Produkta pirkšanas procesa posmi un tā mērķi    4
  Komunikācijas mērķi    5
  Vajadzība pēc produkta    5
  Produkta atpazīstamība un atcerēšanās    7
  Attieksme pret produktu    7
  Produkta pirkumu veicināšana    9
  Pircēju patēriņa riska novēršana    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Ievads
Katrs uzņēmums savas darbības sākumā izvērtē potenciālās iespējas veiksmīgi darboties tirgū, tiek izvēlēts darbības virziens, noteikti uzņēmuma mērķi, tiek veikti dažādi pētījumi, kas pierāda, ka uzņēmuma produkts atradīs savu mērķauditoriju.
Izveidojot uzņēmumu tālāk jādomā par produkta virzīšanu tirgū, par produkta pozicionējuma, par uzņēmuma mārketinga iespējām. Uzņēmums savus mērķus piemēro mārketinga komunikācijām. Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Tālākais ir noteikt dažādus uzņēmuma mārketinga mērķus, šo tematu arī apskatīšu referātā. Aprakstīšu visus iespējamos komunikācijas mērķus, kā arī papildināšu tos ar piemēriem.

Vispirms mārketinga speciālisti nosaka mērķgrupu un pēc pircēju pirkšanas modelēšanas var jau izvirzīt konkrētus mārketinga komunikāciju mērķus.
Galvenais mārketinga komunikācijas mērķis ir vēlamās pircēju rīcības tirgū panākšana katrā pirkšanas procesa posmā. Bet mārketinga komunikāciju procesā tiek izvirzīti vēl citi mērķi, kas veicina galvenā mērķa īstenošanos.
Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Produkta pirkšanas procesa posmi un šo posmu mārketinga mērķi.
Pirmajā pirkšanas procesā posmā – vajadzību rašanās – komunikācijas mērķis ir pircēju vajadzību atzīšana un motivācija apmierināt šo vajadzību, iegādājoties noteiktu produktu, produkta marku.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация