Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:400298
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

2.tēma. Mārketinga plānošanas posmi un līmeņi.
No autora: ‘’Es joprojām plānoju savu dzīvi. Es plānoju savu darba dienu, atvaļinājumu, Ziemassvētku dāvanas, naudu, kuru nopelnīšu un iztērēšu, attiecības kuras izveidošu un noteikti saglabāšu.... Piepildās gaužām maz. Varbūt es slikti plānoju?’’

Ja vēlaties nokļūt galapunktā ar minimālu laika un resursu patēriņu, Jums jānosaka kur atrodaties, kur vēlaties nokļūt un kādi ceļi ved uz mērķi!

Mārketinga plānošanas procesam ir trīs plānošanas posmi:
1. jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks;
2. jādefinē uzņēmuma finanšu un stratēģiskie mērķi;
3. jāizvēlas situācijai un resursiem atbilstošas mērķu sasniegšanas stratēģijas.

Kā izvērtēt tirgus pozīciju?

Universālas metodes nav, tomēr mārketinga mix šķiet pievilcīgākā analīzes metode. Vispirms gan jānodala divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Jau iepriekš esat apguvuši preces un pakalpojuma atšķirības, tomēr atļaušos atgādināt:
pakalpojums ir netaustāms;
pakalpojums ir neatdalāms no pakalpojuma sniedzēja;
pakalpojums ir grūti standartizējams;
pakalpojums ir nesaglabājams
pakalpojuma procesā ir iesaistīts pats pakalpojuma saņēmējs.

Visas augšminētās atšķirības norāda uz to, ka pakalpojumu analīze vajadzētu izmantot tieši pakalpojumiem piemērotu mārketinga mix.

Kādi analīzes elementi veido pakalpojumu mārketinga mix?


3.tēma. Mārketinga stratēģiju izvēle.
Šajā nodaļā ir aprakstītas teorijas par mārketinga stratēģijām un citiem būtiskiem jautājumiem, kas nosaka stratēģiju izvēli. Nodaļā apkopoti vairāku autoru viedokļi par mārketinga stratēģijām un ar to izvēles kritērijiem.
Katrai organizācijai, pat, ja tas nav definēts rakstiski, ir noteikta misija un mērķis. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация