Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:195633
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mārketinga būtība
Mārketinga jēdziens ir diezgan plašs. Tas nav jāsaista tikai ar pārdošanu, reklāmu. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci un konkrētu mērķtirgu. Tātad, lai izprastu mārketinga būtību, ir jāiepazīstas ar tā pamatelementiem: vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, vērtējums, maiņa, darījumi un tirgus.
Vēlmes ir cilvēku iekšējā tieksme pēc kaut kā. Cilvēku vēlmes var būt fizioloģiskas (izsalkuma apmierināšana, mājoklis u.tml.), sociālās vēlmes (pēc drošības, draudzības u.tml.), pašapliecināšanās (pēc atzīšanas, cieņas, prestiža u.tml.). Vēlmes izpaužas kā cilvēku vajadzības. Vajadzības ir vēlmes īpašā forma- prasība pēc kaut kā. Tā ir atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēka personiskajām īpatnībām. Atkarībā no sabiedrības attīstības līmeņa attīstās arī cilvēku vajadzības. Viņi iepazīst arvien vairāk un vairāk jaunu produktu, kuri rosina ziņkāri un vēlmes. Savukārt ražotāji un tirgotāji dara visu, lai motivētu vajadzību pēc šī produkta.
Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība. Būtībā šeit jāņem vērā produkta cenu izmaiņas. Jo ja tās kļūst zemākas pircējam ir motivācija to pirkt, nevis tādēļ, ka izmainījās viņu vajadzības.
Produkts ir viss, kas ir radīts darba rezultātā, var apmierināt vajadzības un tiek piedāvātas tirgū. Mārketinga izpratnē produkts nav ierobežots tikai ar materiālo izteiksmi. Ir dažādi produkta veidi (izejviela, gatavie izstrādājumi, pakalpojumi, nekustamais īpašums, organizācijas, idejas), kurus apvieno spēja apmierināt cilvēku vajadzības (pieprasījumu).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация