Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:315914
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Mārketinga plāna funkcijas    3
  Mārketinga plāna struktūra    4
  Makroekonomiskā vide    6
  Tirgus    6
  Iekšējās tendences    7
  Produkts vai pakalpojums    7
  Konkurence    7
  Patērētājs vai klients    8
  Izplatīšanas kanāli    9
  Iepriekšējo mārketinga aktivitāšu vērtējums    9
  Stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudi    11
  Mārketinga plāns    12
  Analīze un mērķi    12
  Stratēģijas    12
  Taktikas    12
  Izpēte un novērtēšana    13
  Finanses    13
  Nobeigums    14
Фрагмент работы


Jebkurai organizācijai, kas klientiem pārdod produktus vai pakalpojumus ir nepieciešams mārketinga plāns.
Atkarībā no organizācijas izmēra un struktūras sarežģītības, mārketinga plāns var būt tikai dažu lappušu garumā vai kopā ar pielikumiem turpināties 100 lappušu garumā.
Tomēr pat lielākajās un sarežģītākajās organizācijās pamata mārketinga plānam jābūt skaidram, kodolīgam, formulējot vairākus pamata stratēģiskos soļus, ko organizācija plāno veikt.

Šī darba iecere ir sniegt lasītājam pamatzināšanas, kā veidot mārketinga plānus un apskatīt tādas tēmas kā:
kādas ir mārketinga plāna funkcijas;
kā veidot mārketinga plāna struktūru un kādus jautājumus tajā jāapskata;
kā sākt.
Mārketinga plāna funkcijas

Mārketinga plāns ir dokuments – mārketinga plānošanas procesa svarīga sastāvdaļa. Formāls mārketinga plānošanas process paredz lēmumu pieņemšanas struktūru un nosacījumus. Tas tiek formulēts rakstītā plānā, ko parasti sagatavo reizi gadā vai gatavojot jaunu mārketinga iniciatīvu, kas prasa budžeta un/vai iekšējo resursu investīcijas.
Mārketinga plāns vienā dokumentā apkopo organizācijas zināšanas, radot pamatu, kā sasniegt organizācijas biznesa mērķus. Mārketinga plāns atbild uz sekojošiem jautājumiem:
kāda ir ekonomiskā un biznesa vide, kurā organizācija darbojas?
ar kādām iespējām un problēmām organizācijai būs jāsastopas?
kādus biznesa mērķus organizācija vēlas sasniegt?…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1133394
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация