-
Mārketinga plāns
Videi un Cilvēkam draudzīgs Universālais mazgāšanas (tīrīšanas) līdzeklis
1. Kārotais rezultāts
„Vides aizsardzība – tas, protams, ir labi. Es jau tikai „par”! Bet cik Tu pazīsti tādu varoņu, kas cēla mērķa vārdā tiešām berž māju ar sodu un etiķi, bet traukus mazgā „plikā” ūdenī?
Mājas kopšana jau tā prasa daudz spēka. Es gribu, lai man ir 1 līdzeklis, kas dara mājās visu, tajā skaitā izšķīdina taukus, kā reklāmās, un vēl ilgi, ilgi smaržo!”
Tā nu tas ir. Daudzi no mums dzīvotu zaļāk, ja nebūtu jāatsakās no pierastajām ērtībām. Un tagad tāda iespēja ir.
Ar terminu “jaunums” mēs saprotam preci, pakalpojumu vai ideju, kuru potenciālie klienti uztver kā kaut ko jaunu.
Mūsdienās jaunas preces parādīšanās tirgū nav nekas pārsteidzošs, bet tas vai jaunajam produktam būs lemts iekarot kādu tirgus daļu un patērētāju sirdis ir būtisks jautājums un uzņēmējiem ir jādara viss, lai jaunais produkts noturētos tirgū un sāktu gūt peļņu.
2. Vērtība. Kāda ir idejas vērtība?
Katrs mēs vēlamies ap sevi sakoptu un skaistu vidi – gan svētkos, gan ikdienā. Kvalitatīvi, no dabīgiem materiāliem un ar īpašu izdomu veidoti ziedi, kas aizstātu svaigi grieztos un ātri vīstošos dabīgos ziedus, ir lielisks līdzeklis, lai pilnveidotu un uzpostu sevi, savu māju vai ietērptu kādu pasākumu brīnišķīgā svētku rotā.
Šajā sakarā es vēlos, lai šis jaunais universālais tīrīšanas līdzeklis „BIOLEKS” aizstātu n-tos līdzekļus. Jo kāda jēga tam, ka māja ir piebāzta ar daudziem līdzekļiem (aizņem daudz vietas), jāpatērē savs dārgais laiks katra līdzekļa pielietošanas pamācībai, kā arī tas, ka pārsvarā šie līdzekļi nav ekonomiski, turklāt ar daudziem un dažādiem nezināmas izcelsmes konservantiem, kas izraisa alerģiju.
Tā kā šis produkts jau ieguva sertifikāciju nesen, tad jau lielākais laika patēriņš ir aiz muguras. Tagad var droši koncentrēties uz klientiem un nākotnes peļņu.
Kādu laiku nāksies strādāt bez peļņas, ņemot vērā šī brīža ekonomisko stāvokli valstī. Bet ir jau solis pasperts uz priekšu, jo vairāki prestiži uzņēmumi Latvijā ir jau izmēģinājuši šo produktu. Pēc viņa pieprasījums sāk veidoties. Šī produkta kvalitāte un pielietojums tiek pozitīvi atzīts.
Bet tagad sāk veidoties cieša saikne ar Krieviju. Pat ārstnieciskās iestādes pieprasa šo produktu, jo tas ir arī dezinficējošs.
Šajā vidējā laika periodā ir panākts tas, ka produkts ir ieguvis sertifikāciju, tie uzņēmumi (klienti), kas ir izmēģinājuši šo produktu- nav vīlušies tajā, kā arī vietējās „mājsaimnieces”, kas ir izmēģinājušas šo produktu- ir sajūsmā...un tālāk viena otrai padod ziņu par šo produktu.
…
„Vides aizsardzība – tas, protams, ir labi. Es jau tikai „par”! Bet cik Tu pazīsti tādu varoņu, kas cēla mērķa vārdā tiešām berž māju ar sodu un etiķi, bet traukus mazgā „plikā” ūdenī? Mājas kopšana jau tā prasa daudz spēka. Es gribu, lai man ir 1 līdzeklis, kas dara mājās visu, tajā skaitā izšķīdina taukus, kā reklāmās, un vēl ilgi, ilgi smaržo!” Tā nu tas ir. Daudzi no mums dzīvotu zaļāk, ja nebūtu jāatsakās no pierastajām ērtībām. Un tagad tāda iespēja ir. Ar terminu “jaunums” mēs saprotam preci, pakalpojumu vai ideju, kuru potenciālie klienti uztver kā kaut ko jaunu. Mūsdienās jaunas preces parādīšanās tirgū nav nekas pārsteidzošs, bet tas vai jaunajam produktam būs lemts iekarot kādu tirgus daļu un patērētāju sirdis ir būtisks jautājums un uzņēmējiem ir jādara viss, lai jaunais produkts noturētos tirgū un sāktu gūt peļņu.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns "Skolas piens"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Конспект для средней школы3
-
Mārketinga plāns "Skolas piens"
Конспект для средней школы6
-
Mārketinga plāns bāram
Конспект для средней школы1
-
Mārketinga plāns SIA "Gemino"
Конспект для средней школы3
-
Mārketinga kļūdas
Конспект для средней школы11