Uzņēmums: AirBaltic
1. Aviokompānijas firmas ‘’AirBaltic’’ klienti tiek raksturoti kā mārketinga mikrovides faktors, jo klienti ir tie, kuri veido uzņēmumam labvēlīgu vai nelabvēlīgu reputāciju, un no kuriem uzņēmums popularizējas un attīstās. Viņu pieredze un personīgie viedokļi, atsauksmēs un pievienotajos komentāros, kuri tiek ievietoti visiem pieejamās lietotnēs, var ietekmēt citu lēmumus par ceļošanu ar ‘’AirBaltic’’. Kā arī Uzņēmuma patstāvīgie klienti var ietekmēt ‘’AirBaltic’’ tēlu un veicināt tā izaugsmi, piedaloties kampaņas konkursos, aptaujās un akcijās, izplatot informāciju savos sociālajos tīklos u.tml. Tādējādi ‘’AirBaltic’’ klienti nav tikai pasažieri, bet arī svarīgi mārketinga sabiedrotie.
Vienu mārketinga vides faktoru pēc Jūsu izvēles, kurš pozitīvi ietekmē uzņēmuma darbību mērķa tirgū (raksturošanai nepieciešamie rādītāji un informācijas avoti; pašreizējās situācijas vērtējums un nākotnes perspektīvas).…