Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:690548
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Lai gan šī darba galvenais uzdevums ir atspoguļot mediju ietekme uz vēlēšanu rezultātu: problēmu atspoguļojumu, uzmanība šajā darbā tiks veltīta arī kandidātu atspoguļojumam. Graham P. Ramsden rakstā tiek meklēts un atspoguļots līdzsvars starp problēmu un kandidātu atspoguļojumu Amerikas Savienoto Valstu masu medijos vēlēšanu kampaņas laikā. Gandrīz katrs indivīds piekritīs, ka medijiem ir ļoti liela ietekme uz elektorāta domāšanu. Apskatot šo līdzsvaru starp kandidātu un problēmu atspoguļojumu masu medijos, ir iespējams noteikt to, cik šie mediji ir ietekmīgi. Pētījumi liecina, ka masu medijiem ir ļoti liela ietekme uz vēlētāju viedokli par noteiktām problēmām un kandidātiem. Ziņu materiāli, reklāmas un raksti var ietekmēt un pat mainīt uzskatus. Ņemot vērā to, ka masu mediji ir viens no lielākajiem kampaņu informācijas resursiem, sabiedrība iepazīsies un izvērtēs tikai tās problēmas, ko atspoguļo mediji. B. Cohens ir norādījis, ka, iespējams, masu mediji nav tik ietekmīgāki, lai noteiktu to, ko domāt, taču ir pietiekami ietekmīgi, lai noteiktu indivīdiem par ko domāt.
Masu mediji nepalīdz sabiedrībai tikai noteiktu problēmu konstatēšanā. Tiem ir arī nopietna loma politisko jautājumu iepazīstināšanā, kas var tikt pielietoti kā kandidātu vērtēšanas kritēriji. Piemēram, masu mediji var aktualizēt kādu ekonomiskas dabas jautājumu/ problēmu, tālāk seko vēlētāju ieinteresētība šīs problēmas risināšanā. Kandidātu spējas atrisināt problēmu var kalpot par vērtēšanas kritēriju. Ir iespējams secināt, ka gadījumā, ja masu mediji kādai problēmai pievērš pārāk lielu uzmanību, vēlētāji izdara savu lēmumu, balstoties uz nepilnīgiem kritērijiem. Bez politiskās dienaskārtības veidošanas – noteiktu jautājumu iekļaušanas tajā, kas var kalpot par kandidātu kritērijiem, mediji ietekmē arī vēlētāju uztveri par kandidātu sasniegumiem. Larry Brady uzskata, vēlētāji balso, balstoties uz to, kā masu mediji ir atspoguļojuši kandidātus. Piemēram, vēlētāji nevēlēsies izniekot savu balsi par kādu kandidātu, ja masu mediji apšaubīs šī kandidāta iespējas tikt ievēlētam.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1136968
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация