Ir ļoti daudz piemēri, kad šovi ir atcelti vai filmas nav atmaksājušās un ir pārtraukti seansi kino teātros, jo veidotāji nav spējuši apmierināt auditorijas vajadzības un auditoroja ir pārstajusi to skatīties. Taču ir vērts pieminēt salīdzinoši nesen Pepsi veidotu reklāmu ar K. Jeneru. Šī reklāma bija tik skandaloza, ka Pepsi atcēla tās pārraidi un mazāk kā 24 stundu laikā publicēja atvainošanās vēstuli, sakot, ka viņi vēlējās prezentēt vienotību starp dažādām nacionalitatēm, tomēr galvenā ideja nebija izdevusies. Šajā gadījumā auditorijai bija tik liels spēks, lai ietekmētu vienu no lielākajām pasaules kompānijām un liktu tai darīt kaut ko tās labā.
Lai gan, mediju izmantošanas un apmierinājuma teorijai tiek runāts par tādam pozitīvām lietām kā auditorijas viedoklis un balss, tomēr Lasvels nerunāja par negatīvo pusu. Kā piemēram, nevesalīga atkarība no medijiem. Vai tas, ka cilvēki izdara dažādus noziegumus balsoties tikai uz to, ko ir redzējuši plašsaziņas līdzekļos. Vai tas, ka cilveki mēdz bezjēdzīgi daudz iztērēt savu laiku mediju vietnēs, neapmierinot savas vajadzības. (mindless media comsumption) Vai mediji tiek izmantoti kā "fona troksnis", kam tie nav paredzēti. Tāpat šī teorija vairāk paļaujās uz masu datiem nekā personīgo cilvēku viedokli.
…