Tīkla kompānijas krīzi pārdzīvo daudz mierīgāk, nekā standarta bizness. Krīzes periodā pat ir novērojama pastiprināta interese pret tīkla biznesu- cilvēki cenšas nopelnīt, neesot pārliecināti par to, vai viņu darbavieta ir droša un pastāvīga.
Tīkla mārketings ļauj cilvēkam pašam izvēlēties izaugsmes tempu, darba grafiku, kā arī biznesa partnerus. Izplatītājs iesaistās tīklā kā partneris, tādā veidā izbēgot no pakļautā stāvokļa. Liela daļa uzņēmumu veic dažādas apmācības izplatītājiem, tādā veidā arī veicinot indivīda attīstību.
Tīkla kompāniju darbinieki regulāri saņem sava darba rezultātu atspoguļojumu. Personīgās statistiskas uzlabojumi noved pie atalgojuma palielināšanās. Tas noved arī pie visas kompānijas ienākumu palielināšanās. Tāpēc tīkla mārketingā parasti ir vērojama savstarpēja sadarbība un palīdzība. Uzņēmumi regulāri organizē tikšanās, kurās apsveic savus izplatītājus, kuri ir sasnieguši noteiktu līmeni.
…